Pages

Wednesday, August 8, 2012


लेख - हासौ एक छिन .......
शेखर ढुंगेल
मानब जीवन हो अध्यारो उज्यालो ,दुख सुख ,हासो रोदन .नङ र मासु झैँ गासिएको हुन्छ .जन्म को खुसि देखि मृत्यु को दुख सम्म को अनुभब  पालै पालो सबैले व्यहोर्नु नै पर्छ .
यस्तो नियति बाट जस्तै महा पुरुष वा विदुषी वा कोइ पनि टाढा रहन सक्दैनन .
यसै यथार्तता लाइ दृष्टिगत गरि प्रत्यक समाज ले समय समय मा परिवार ,साथि संगति वा इस्ट मित्र जमघट भएर दुख लाइ भुलाई खुसि बाड्ने बहाना को लागि पर्ब ,जात्रा ,मेला भोज आदि को चलन  चलाएका हुन्न भन्ने समाज शास्त्री हरु को भनाइ रहेको छ .
परम्परागत रुपमा मनाइने हामी नेपालि हरु को ठुलो पर्ब दशैँ त्योहार भर्खरै सकियो अंग्रेजी त्योहार सुरु भएको छ .यस उपलक्ष्य मा आउनुस हासौ एक छिन .
तल उल्लेखित  हास्य व्यंग केहि मौलिक र केहि  बिभिन्न पत्र पत्रिका बाट संकलित हुन् .बसिबियालो को लागि "प्याकेज "मा पस्केको छु .
एक -
कुरो उही दुख सुख को "एक जना मित्र को छिमेकी को मा सधै साझ पर्यो कि ठुलो ठुलो स्वर मा हा हा ..हा ..हा श्रीमान् श्रीमती को हासो को आवाज आउदो रहेछ .मित्र लाइ छिमेकी को दैनिक त्यस्तो हासो को रहस्य के होला भनि खुल्दुली लागेछ .एकदिन मैका मिलाएर सोधेछन होइन हौ मित्र तपाइको घर मा सधै साझ पर्यो कि हा हा ह हा गरेर ठुलो ठुलो स्वर मा हासो को फोहरा छुट्छ के हो त्यस्तो खुसि को रहस्य ?छिमेकी ले नियाउरो मुख लगाउदै भनेछन 'के को खुसि र सुखी को रहस्य नि मित्र घर भित्र छिर्यो कि श्रीमती जुत्ता ले हान्न थाल्छिन मेरो टाउको मा लागे उनि हास्छिन न् लागे म हास्छु ................
दुइ -यो पनि कुरो गरिब धनि को -
 "टोल मा एउटा गरिब र धनि बिच मा त ठुलो कि म ठुलो भनि सधै चर्का चर्की पर्दो रहेछ एक दिन फेरी झगडा सुरु भयो धनि भन्छ ल भन त सित के छ र त म भन्दा ठुलो लौ भन त ?
त सित के छ भन्न पहिले म भन्दा ठुलो हुन् ?
धनि ले ठुलो हु भन्ने प्रमाण दिन भन्यो म सित १० वटा कार छ . ४ वटा घर छ . सैयु रोपनी जग्गा छ ,करोडौ को बैंक ब्यालेन्स छ तेरो के छ ?
गरिब ले जवाफ लियो ल ..ल  धेरै धाक न् लगाउ 'तिम्रो एक मात्र छोरी ले मेरो छोरो सित प्यार गर्छे ........
तीन- कुरो कम्प्युटर को -
श्रीमान छिट्टै अफिस बाट घर आएको देखेर श्रीमती ले सोधिन के हो सन्चो भएन कि क्याहो किन छिट्टै घर आएको ?
त्यसो होइन मालिक ले आज बाट छुट्टी दियो
श्रीमती अनि त्यत्रो काम कसले गर्छ त ?
श्रीमान कम्प्युटर ले गर्छ रे मेरो काम छैन रे अब
दोस्रो दिन श्रीमान नोकरी खोजेर घर फर्किए देख्छन त श्रीमती कम्प्युटर फीट गर्दै रहिछन
श्रीमान ले सोधे होइन किन चाहियो तलाई कम्प्युटर ?
श्रीमती भन्छिन तिम्रो काम कम्प्युटर ले गर्छ भनेको होइन त?
चार -कुरो फेरी श्रीमान श्रीमती को
कलावती फुलमाया सित गुनासो गर्छिन
हेर्न फुलमाया ?मेरो श्रीमान ले महिना को सुरु मा केहि पैसा दिन्छन त्यस पछी सुक्को दिन्नन भन्या !क्या टेन्सन ?
फुलमाया ले सोधिन अनि के गर्छ्यौ त ?
कलावती ले आफ्नो बुद्धि को कमाल सुनाउदै भनिन कुनै न्   कुनै निहु खोजेर माइत जाने धम्कि दिन्छु
फुलमाया -अनि
कलावती त्यस पछी ?माइत जाने एक तर्फी भाडा तुरुन्त दिन्छन
......................................
माइत गएको १५ दिन पछी रुक्मिणी ले घर मा फोन गरेर श्रीमान लाइ भनिन
मेरो राजा आज १५ दिन भयो माइत आएको हजुर को सम्झना ले आधा भैसके कहिले आइसिन्छ मलाइ लिन ?
श्रीमान ए त्यसो हो भने अर्को १५ दिन पर्खन त !!!!!
पाच -कुरो रक्सि खानेको
एक सज्जन रक्सीले चुर भएर मध्ये रात मा गल्लि को बाटो हिड्दै थिए .गल्लि का कुक्कुर जती भुक्दै उनको पछी लागे
सज्जन हप्कौछन् ,दप्कौछन् कुक्कुर हरु झन ठुलो स्वर ले भुक्न् थाल्छन .
सज्जन लाइ निक्कै रिष उठ्दछ .पर्खाल को ढुंगा उप्काउन खोज्छन जाती बल गरे पनि उप्किदैन
अनि रिशाउदै भन्छन 'यो टोल का मानिस कस्ता मुर्ख कुक्कुर लाइ छाडा छोड्छन ढुंगा लाइ बाधेर राख्छन .......

छ - कुरो निन्द्रा को ...
कुन्ती लाइ निन्द्रा न् आएर चिन्ता परेछ
मध्यरात मा अफ्नो मन मिल्ने साथी लाइ फोन  गरेर सोधिन
हेर न् कमली एता पल्टन्छु उता पल्टनछु निन्द्रा न् आएर चिन्ता लाग्यो के गर्ने होला ?
कमली ले जवाफ दिईन् त निन्द्रा आओस कि न् आओस चिन्ता गर्न छोडिदे र चुप चाप सूत
कहाँ गयो बुझेर म भोलि खबर गरौला .....
सात्-कुरो सस्तो  कोठा भाडा को
घर मालिक डेरा खोज्न आउने लाइ कोठा देखाउदै
यो कोठा को दुइ हज्जार लिन्छु महिना को
कोठा खोज्ने मान्छे - तर साहु जी तपाइँ को कोठा मा त मुसा नाच्दै छ त ?
घर मालिक - दुइ हज्जार को कोठा मा मुसा न् नाचे के रेखा थापा नाच्छिन ता ?......
आठ - डाक्टर र बिरामी
अप्रेसन कोठा मा पुगे पछी टेबुल मा फुल को माला देखेर बिरामी डाक्टर लाइ सोधे
डाक्टर साहब यो अप्रेसन कोठा मा फुल को माला को के काम ?
डाक्टर भन्छन यो मेरो पहिलो अप्रेसन हो सफल भए म आफै लाइ असफल भए तपाइँ लाइ ......
नौ- शिक्षक र बिद्यार्थी
शिक्षक भर्ना हुन् आएको बिध्यार्थी लाइ सोध्छन्
भन बाबु तिम्रो बुबा को नाम के हो ?
बिध्यार्थी -गुगल प्रसाद
शिक्षक -धेत्त ?त्यस्तो नि नाम हुन्छ ?
बिध्यार्थी - कसरि न् हुनु त जहा पुगे पनि पत्ता लगाई हाल्छन
शिक्षक -लौ त्यसो भए तिम्रो जन्म मिति के हो ?
बिध्यार्थी -ए सर तपाइँ कस्तो मुर्ख ह ?जन्मेको दिन न् म लेख्न सक्थे न् बोल्न सक्थे ?म के थाहा पाउ ?म सित सोध्ने हो त्यस्तो प्रश्न ?......








No comments:

Post a Comment