Pages

Thursday, August 16, 2012

डा.भट्टराई र अमिलो अंगुर 
 
दुइ दिन अगाडी को नागरिक दैनिक मा प्रधानमन्त्री डा .बाबु राम भट्टराई को लेख पढे पछी एउटा कबि ले आफ्नी मायालु लाइ कविता लेखे जस्तो लाग्यो कबि आफुले निस्वार्थ  ,स्वच्छ राग बिहिन माया गर्ने वा गरेको भाव पोख्दै  लेख्छन "मलाइ तिमि सित कुनै चाह छैन प्रियसी एक्कै छिन काखमा राख्ने धोखो मात्र हो .मलाइ तिमि सित राग पनि छैन प्रियसी एक्कै पटक तिम्रो ओठको रस्वादन गर्ने चाह मात्र हो .मलाइ तिम्रो शरीर सित होइन मन सित मात्र माया छ  एक रात बिताउने मात्र धोखो छ प्रियसी तिमि म सित बसी रहु म तिम्रो काखमा लुटुपुटु गरि रहन्छु प्रियसी अरु केहि चाहिदैन प्रियसी "अब त्यति आशक्ति र उपभोग गरि  सके पछी  बाकि  नै के रह्यो र ?हो त्यस्तै डा .बाबु राम ले आफ्नो सत्ता प्राप्ति को बिग्रह र सत्ता च्युत हुनु पर्दा को पिडा लाइ  सो लेख मार्फत  सम्बोधन गरेका छन् एउटा पाखण्डी पण्डित ले अफ्नो प्रबचन को अधिकांस समय लोभ लालच गर्न नहुने माया मोह मा डुब्न नहुने अनि स्त्रीको प्रत्यक अंग को बर्णन गर्दै त्यस प्रति आशक्त  हुन् नहुने भन्छ तर अन्त मा दक्षिणा कम भयो भनेर  जसरि  भुन्भुनिदै हिड्छ हो आज प्रधानमन्त्री डा .बाबु राम को पनि त्यहि हाल छ .नेपाल को पहिलो मानवाधिकारवादी सस्था को उपाधक्ष्य (र्हिषीकेश शाह अधक्ष ) भएका  डा .बाबु राम बिशौ हज्जार नागरिक को हत्या ,खरबौ मूल्य को  रास्ट्रीय सम्पति  ध्वस्त पार्ने  आततायी समुह को पनि उपाधक्ष बन्न पुगे के त्यो सत्ता वा कुर्सि प्रति को चाह र आशक्ति होइन ?उनको करनी र कथनी बिचको  चिन्तन पाखण्डपूर्ण छ  आज नेपाली त्यो सबै बुझी सकेका छन् . त्यो लेख  पढ्दा काम चलाउ सरकार को नेतृत्व गरि रहेका डा ,बाबु राम कुर्सि बिच्छेद हुनु पर्दा को पिडा ले छटपटाई रहेछन भनेर बुझ्न  जो कोइ लाइ गार्हो परेको छैन . त्यो कुर्सि मा पुग्न उनले गरेको कथित जन युद्ध को घाउ नेपाली ले बिर्सी सके भनेर सोचेका हुन् भने   डा .बाबु राम को भ्रम हो .हुन् त् संबिधान सभा को अबसान पस्चात डा .भट्टराई  आज सम्म कुर्सीमा हुनु को कारण कांग्रेस र एमालेको अक्षमता र नालायकी नै मुख्य हो .तोकिएको समय मा संबिधान बनाउन न सके एक मिनेट पनि कुर्सि मा बस्दिन भनेर कुर्लदै अनि म मा जादु को छडी नै छ झैँ गरि मधेश बादी दल सित असंबैधानिक र राष्ट्रघाती ४ बुदें सम्झौता गरि बहुमतीय आधारमा प्रधानमन्त्री बनेर बिगत ५ बर्ष को दलीय सहमती लाइ लत्याउदै प्रधानमन्त्री बनेका डा .भट्टराई को कारण उनको आफ्नै दल समेत फुट्यो .यो हद सम्म को सत्ता आशक्ति देखाई सकेका डा ,भट्टराई "सौ चुहे खाके बिल्ली चली हज कर्ने "भने जस्तो अहिले तमाम नालायकीपन को नमुना ,असफलता हात लागे पछी र कुर्सी बाट बिच्छेद हुने दिन नजिक आइ पुग्दा "कुर्सि "मोह न भएको म यस्तो  उस्तो भनेर आफ्नो बयान आफैले गर्नु पाखण्डपन को पराकास्ठा हो  .अझ भन्नु पर्दा  "अँगुर अमिलो" कथन लाइ पुस्टि गर्दछ .जनता ले तिरेको राजस्व खाने प्रधानमन्त्री नै आफ्नो भजन आफै गाउछन भने उनको बुद्धि लाइ धिकार्नु बाहेक के पो गर्न सकिन्छ ?डा .बाबु राम ज्यु "म सर्ब सम्मत प्रधानमन्त्री हुन् सके हुन्छु नत्र बहुमतीय प्रधानमन्त्री बन्दिन भनेर भाषण ठोकेको एकाध महिना नबित्दै जबर्जस्ति राष्ट्रघाती सम्झौता गरेर बहुमतीय प्रधानमन्त्री बन्ने तिम्रो यो साचिलो बन्ने र सस्तो लोकप्रियता खोज्ने सोच बहुलठ्ठीपन होइन र ?शान्ति र संबिधान टुंगोमा न् पुगे एक मिनेट पनि कुर्सीमा बस्दिन भन्ने तिमि नै होइनौ ?सत्ता मा पुगे पछी मलाइ भारत लगायत अन्तरास्ट्रिय समर्थन प्राप्त छ कसैले ढालेर ढाल्न सक्दैन भन्ने दासत्वपूर्ण मानसिकताको  अभिव्यक्ति दिन न् हिच्चकिचाउने डा .बाबु राम ले अहिले कुर्सि मोह नभएको भन्नु हास्यास्पद मात्रै होइन डा .प्रमाणपत्र को स्तर मै व्यंग र सो प्रमाणपत्र माथि नै आज जनता ले प्रश्न उठाउन थालेका छन् . तर लेख को मनोविज्ञान तर्फ हेर्ने हो भने कता कता डा .भट्टराई को मन मा ग्लानि र पश्चाताप अनि आफ्नो नालायकीपन एबब असक्षमता बाट आफैमा हिनताबोध ले जरा गाड्दै लगेको हो कि जस्तो पनि देखिन्छ वा मानसिक विक्षिप्तताको प्रारम्भिक चरण पनि हुन् सक्छ .

डा .भट्टराई को लेखले के कुरो स्पस्ट पारेको  छ भने नेपाली नागरिक मुर्ख नै हुन् र यिनी हरु लाइ अझै मुर्ख बनाउने क्षमता छ  म मा भन्ने दम्भ उनि मा देखिएको छ .आफ्नो नालायकीपन र असक्षमता लाइ पन्छाउँन वा ढाकछोप गर्न "अस्थिरता र अराजकता लाइ "जिम्मेवार देखाएका छन् .हे कथित बिध्वान डा ,बाबु राम ?त्यो अस्थिरता र अराजकता को कारक तत्व तिमि आफै हो कि होइनौ ?अझ भनौ अस्थिरता र अराजकता को प्रतिमूर्ति नै तिम्रो दम्भ , घमण्ड अनि  तिमीले नेतृत्व गरेको हिंसात्मक जन युद्ध हो कि होइन ?अझै तिमि नागरिकका  मन मा झुन्डिने चाह राख्छौँ ?भने मौका छ सर्ब प्रथम तिमीले जन युद्ध देश र जनता को बिरुद्ध साबित भयो त्यो हिंसात्मक युद्ध को कारक मै हु मैले गल्ति गरे भनि पश्चाताप गरि राजनीति बाट सन्यास लिएर गोरखा वा बनारस तिर लाग्यौ भने म पनि एउटा त्यागि पुरुष को रुपमा तिम्रो एउटा फोटो झुन्ड्याउछु .होइन भने प्रधानमन्त्री जस्तो पद मा रहेर आफ्नो नालायकीपन को लागि भ्रम पूर्ण लेख छापी  देश को महत्वपुण समय र पाठक को समय बर्बाद गर्दै "गोही को आशु झार्नु को  को कुनै तुक छैन .बरु यस्तो लेख ले मानसिक विक्षिप्तता को संकेत मात्र गर्दछ . नागरिक भन्न थालेका छन्" पागल को सिंह उम्रन्छ र ?"एउटा प्रधानमन्त्री जस्तो गरिमामय  सार्बजनिक व्यक्तित्वले आफै लाइ सफाई दिने आफै आफ्नो काम को स्पस्टिकरण को लागि लेखने काम कसैले गर्दैन . वहा आफु लाइ बिध्वान  ठान्नु  हुन्छ भने यो कुरो पनि थाहा होला "judge your self from other eye "न कि आफुले आफै लाइ ....डा बाबु राम ले कुर्सि मोह नभएको भन्नु एउटा पाखण्डी पण्डित ले आफ्नो प्रबचन मा सदाचार र नैतिकताक पाठ  अनि आशक्ति बिरुद्ध को कुरो गर्दा गर्दै ९०% प्रबचन योंनीक प्रसंग मै बिताए जस्तै डा बाबु राम ले पनि कुर्सि मोह न् भएको भन्दा भन्दै सम्पूर्ण सोच कुर्सिकै  आशक्तिले भरिएको र आफु बाहेक अरु सबै गलत भन्ने दिग्भ्रमित सोचमा डुबेको देखिन्छ .हे बाबु राम तिमि आफु लाइ त्यस्तो प्रिय शासक ,र महान ठान्दछौं भने र तिमीले अरुले गर्न नसकेको ठुलो ठुलो देश र जनता को हित मा काम गरेको ठान्दछौं भने किन हिड्छौ सैयौ सुरक्षा अधिकारि अगाडी पछाडी लगाएर ?तिमि आफ्नो नालायकीपन र असफल छबी लाइ छाया मा पार्न अझै  चतुर्याई गर्दै छौ .के नाम ट्रेक्टर चढेर चेपांग बस्तीमा जानु तिम्रो ति गरिब नागरिक को रगत ले डुबेको हात र मानसिकता को उपचार पनि होइन "काम कुरो एकातीर कुम्लो बोकी ठिमी तिर "भने जस्तो मात्र  हो .देशमा बिधिको शासन लागु भएको दिन ति चेपांग नै पहिलो सेवा वाट लाभान्दित  हुने हुन् त्यसैले भन्छु हे बाबु राम सिहं दरबार मा बसेर सुशासन लागु गर यो सस्तो लोकप्रियत को नाटक बन्द गर ,प्रधानमन्त्री डा को हुन् कस्तो हुन् के गरे के गरेनन किन गरे किन गरेनन ?यो सब मुल्यांकन गर्ने नागरिक र समय ले हो आफ्नै प्रचार गर्दै हिड्नु बुद्धिमानी होइन ..
 
डा .बाबु राम हाम्रो लागि एउटा यस्तो भ्रम को पहाड बनेर आए  जो उनकै शब्द मा "राजा मिडास जस्तो जे छोयो त्यहि सुन हुने "जस्तो देखिन्थे तर मैले उनलाई त्यो देखेको र सोचेको पनि थिएन अरु ले बधाई को शंख घंट बजाई रहेको बेला मा नै खुल्लापत्र लेख लेखेर उनि तिन महिना भित्र मै बबुरा राम हुनेछन भनेको थिए त्यो भन्दा पनि अब त् दया को पात्र पो बन्न पुगे .डा .भट्टराइ माथिको भ्रम को लागि एउटा व्यंग उदाहरण दिनु राम्रो होला "भारत का सुविख्यात हास्यकलाकार कलाकार राजु श्रीवास्तव को एउटा व्यंग जस्तो "एक दिन प्रसिद्ध अभिनेता अमिताभ बच्चन लाइ आफै गाडी हाक्ने रहर लागेछ र आफ्नो ड्राइभर लाइ पछाडी राखी निस्केछां मुम्बई को सडकमा ..केहि बेर चलाउदै गर्दा एक ठाउमा उनले सडक को रातो बत्तिमै अगाडी बढे छन् मुम्बई को प्रहरी न हो गाडी रोकी हाल्यो लाइसेन्स माग्न हात बढाउछ त् ट्राफिक नर्भस हुदै उपल्लो हाकिम लाइ सेट मा रिपोर्ट गर्ने प्रयास गर्छ  स स ....स    सर ..सर ...सर्र्र्र्र्र ! उता बाट आवाज आयो ए सर सर मात्र भन्छस कि अगाडी पनि भन्छस ?स स स र यहाँ आउनु पर्यो उता बाट आवाज आयो के भो के भो ?सर म कार्यबाही गर्न सक्दिन सर नै आउनु पर्यो किन सक्दैनन ?किन कि  अमिताभ बच्चन त्   ड्राइभर छन् झन   पछाडी बस्ने  को होलान सर ?"हो ठिक त्यस्तै भ्रम रह्यो बाबु राम को डा .प्रमाणपत्र मा देश को पहिलो डा .प्रधानमन्त्री ले के के न गर्ला के के न बुद्धि होला भनेको त् उनको कार्यकाल देखेर त्यो भ्रम अब टुटी सकेको छ .डा .बाबुराम ले  आफु लाइ असल र योग्य देखाउन अब थप समय र उर्जा खर्च गर्नु पर्दैन .

शैक्षिक प्रमाणपत्र  नै बिध्वता वा योग्यता को आधार होइन भन्ने अनुभबी हरुको कथन को पुस्टि गर्ने पछिल्लो उदाहरण डा .भट्टराई बन्न पुगेका छन् .बाबु राम वा माओबादी अनि "सुशासन ?यो जग हसाउने कुरो नै व्यर्थ हो डा .भट्टराई जी कसरि बिर्सनु भयो ?अरबौ खरबौ को रास्ट्रीय सम्पति ध्वस्त पारेको ?कुरो गर्नु भएछ लगानी बोर्ड स्थापना गरे अब जल बिद्युत लगायत का योजना मा लगानी गर्ने बाताबरण बनाए राम राम राम बाबु राम जी लगानी बोर्ड नहुदै यो देश मा लगानी गर्ने को होड बाजी थियो हिजो यहाँ ले नै भगाउनु भएको कसरि बिर्सनु भयो ?तपाइले जन युद्ध न गरेर ध्वस्त र त्रस्त न पारेको भए आज उपल्लो कर्णाली मा बिद्युत उत्पादन सुरु भै सक्थ्यो .मर्स्यान्ग्दी दोस्रो आज भन्दा ४ बर्ष पहिले पुरा भै सक्थ्यो ति लगायत आधा दर्जन भन्दा बढी लघु जलविधुत का योजना नागरीकक ले आफ्नै स्रोत मा तयार पारि  सक्थे . देश शान्त थियो नागरिक ले देश को अनुकुल योजना लेराउदै थिए भर्खर एउटा स्वतन्त्र बाताबरण बनेको थियो आर्थिक विकास को लागि निजि क्षेत्र  स्वयम प्रोत्साहित भएको  तर तपाई हरुले नै त्यो बाताबरण को मुन्टो भाची दिनु भयो .भुत पुर्ब बिशिष्ठ हरु लाइ  बिशेष सुबिधा दिन लेराइएको अध्यादेश को बिरोध हुनु बिडम्बना देख्नु  भएछ .यसै बाट पनि स्पस्ट हुन्छ डा .भट्टराई को बौद्धिक स्तर कस्तो रहेछ .हे कथित डा .बाबु राम तिमि आफु बाबु को हात वाट दशैँ को टिका थाप्छु आशिर्बाद माग्छौं सरकारी सुबिधा र सुरक्षाकर्मी बोकेर बाबु लाइ मनकामना दर्शन गर्न पुर्याउछौ तर किन आफ्नो आस्था र बिस्वास माथि घात् गर्न इशाईकरण को सहायक बन्छौँ ?किन तिमि लाइ गर्ब छैन हिन्दु हुनु मा ?के हो तिम्रो राष्ट्रबाद ?किन तिमि सहायक  हुन् सक्दैनौ बिस्व को एकमात्र हिन्दु राष्ट्र कायम राख्न ?सुन डा .बाबु राम जसले तिमि लाइ "धर्म निरपेक्षता " को आदर्श बाक्य र मर्म सिकायो त्यस भित्र को "कुण्ठित मनसाय "बुझ्ने क्षमता तिमि मा भएन अझ स्पस्ट भन्नु पर्दा ति मानिस र देश हरु जो आफु लाइ इशाई भन्न र आफ्नो देश लाइ इशाई राष्ट्रको पहिचान राख्ने काम मा कुनै कसर बांकी राख्दैनन .तर उनि हरु नै अरुको धर्म र सस्कृति ध्वस्त पार्न सक्रिय  हुन्छन तिमि जस्ता कथित विद्वान उनिहरुका सहायक बन्छौँ किन ?यो बुझ्ने क्षमता नहुनु नै तिम्रो अपरिपक्वताको अर्को प्रमाण हो .

डा .भट्टराई जी को कार्यकाल मा उनि  बिरुद्ध कैयौ दर्जन  मुद्धा परे र डा .भट्टराई  नेतृत्व को सरकार ले गरेको निर्णय बिरुद्ध ३९ वटा मुद्धा सर्बोच्चमा पुग्यो .तपाइको असक्षमता को अरु प्रमाण के खोज्नु पर्छ ?एउटा बिध्वान  मानिस को गुण हो आफ्नो कमि कमजोरी स्विकार्नु तर डा .भट्टराई ले  "अस्थिरता र अराजकता "लाइ दोष दिनु भयो त्यो अस्थिरता र अराजकता भनेको तपाइँ नै हो आफुले आफै लाइ दोषी घोषित गर्न सक्नु  भयो भने तपाइँ को लेख मा रहेको केहि कुरो लाइ इमानदारीको दृष्टि ले  ले हेर्न सकिन्छ .डा भट्टराई जी नागरिक ले यहाँ को असलियत ,क्षमता ,योग्यता र नियत बुझी सकेका छन् .आफु लाइ चोखो बनाउने दुस्प्रयास को केहि अर्थ छैन .अझै जनता को मन मा बस्ने कुरो गर्नु हुन्छ ?हो बस्नु हुन्छ जसरि बिन लादेन ,हिटलर  संसार को मानिस को मन मा रहेका छन् त्यसै गरि तपाइँ पनि प्रत्यक नेपाली रहुन्जेल हिंसात्मक जन युद्ध ,बिसौ हज्जार गरिब नेपाली को हत्या अपहरण अंग भंग अस्थिरता अराजकता को नेतृत्व कर्ता को रुपमा कालो छायाँ बनेर युगौ युग रहनु हुनेछ त्यसमा त् मलाइ पनि शंका छैन .
"हज्जारौ जनता को रगत सित खेलेर साधु बन्ने घृष्टता नगरौ "
चेतना भया 

No comments:

Post a Comment