Pages

Monday, May 13, 2013

 कविता -म नेपाली जब ब्युझिए 

आज म नेपाली ले कस्तो सपना देखे 
म नेपाली त् हराए हराए 
मेरो देश समेत हराएको देखे 

म नेपाली विदेश तिर भागी रहेको 
म नेपाली अरु को भाषा बोल्न  व्यस्त रहेको 
म नेपाली बिदेशी भेष मा कतै हराई रहेको 
म नेपाली अरु को सस्कृति मा भिज्दै रमाई रहेको 

उफ्फ उफ्फ यो  कस्तो सपना ?
मेरो देश मा अर्कै  भाषा बोल्ने भिड  छिरी सकेको 
मेरो देश मा अर्कै धर्म ले झन्डा गाडि  सकेको 
मेरो देश मा बिदेशी सस्कृति शासन गरी  सकेको 
न् त् म मेरो देश का नेता को बोलि को भाषा बुझ्छु 
न् त् मेरो देश का नेता मा नेपाली भेष देख्छु 
न् त् मेरो देश का नेता मा नेपाली पन र मन  देख्छु 

मेरो सगरमाथा ज्वाला निकाली रहेको थियो 
मेरो लाली गुराँस डढेर भटाभट लड्दै थियो 
मेरो बौद्ध स्तुपा धर धर आँशु खसाली रहेको थियो 
मेरो झरना हरु मा तातो खरानी झर्दै थियो 
मेरो नदि हरु लाभा बोकी स्तम्भित थियो 

म त् मस्त थिए निन्द्रा मा कसैले ढोका ढक ढकायो
मैले उसको भाषा बुझ्न सकिन 
मैले ऊ को थियो चिन्न सकिन 
जब उसले मेरो नागरिकता खोस्न थाल्यो 
तब !
म नेपाली  ब्युझिए मेरो होस् खुल्यो 
देखे !
म नेपाली  को मुख मा भ्रस्टाचारी को घोचो थियो 
म नेपाली  को हात् मा  दलाल को हथकडी थियो 
म नेपाली को खुट्टामा बिदेशी को "मुढा"थियो 
म नेपाली को आँखा मा भ्रम को पट्टि थियो 
म नेपाली को अन्तरात्मा र बिबेक किनिएको थियो 
म नेपाली को नेपाली पन को अस्तित्व लुटिएको थियो 
म नेपाली ले केहि गर्न सकिन 
म नेपाली को भाषा बुझ्ने कोइ थिएन 
म नेपाली हराई सकेको रहेछु मेरो देश भित्र 
म नेपाली को देश नेपाल हराई सकेको रहेछ भूगोल भित्र 
उफ्फ आज म नेपाली ले किन यस्तो सपना देखे !


No comments:

Post a Comment